Trondsen92 Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 I går når jeg skulle kjøre til jobb virket bilen rar på akselerasjon. Turboen lagde ny lyd, hørtes tett og slitsom ut. Var ikke noe særlig med futt i bilen og røkket når jeg slapp gasen. I dag når jeg skulle kjøre på jobb så gikk turtallet langt opp og så ned og slet/puttret før den stoppet. Prøvde en gang til med samme feil og tok madammen sin bil heller. Noen som har peiling?? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Først ta en diagnose se hvor feilen ligger. Sjekk turboen din om den har noe slarke/slitt, se også på slanger og vakuum om det noen som er hull på eller veldig dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Får ikke startet bilen i mer enn 10sec før den dør ut. Skal starte med å gjøre det du sier. Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Du kan se på bensinfilter og sikkert bytte luftfilter om det er lengesiden du har gjort. Og sjekk bensin rele kan verre defekt, siden den stopper etter kort tid. Men som sagt enkleste er å få lest av feilkoder, da har en litt mer å gå ut ifra kan verre en sensor på motoren som driver å tuller litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Var en slange mellom intercooler og turbo som ikke satt helt på, den er festet nå:) starter og går, men turboen oppfører seg ikke helt likt syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Kontroller resten av slanger vakum slanger, test lmm kan hende den er dårlig. Se om det er noe slarke på turboen kan verre slitt, ta av slangen så kjenner du etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Skal prøve det, tusen takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg