Stig Arve Sæterlid Skrevet Oktober 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Hei, har en venn som har problem med sin Audi s6 C4 2.2. Han kan kjøre til jobb en morgen, uten problem, men når han skal hjem etter jobb jukser bilen. Om han gir full gass, så er det nesten ingen respons. hva kan de være? Luft? Coil? hører også tikking fra motor av og til, men ikke konstant. om jeg har kjørt mye med bilen så jukser den mye. Når bilen har stått i ro en god stund fungerer den greit. har og litt problem med start. første vridning på tenning fungerer ikke alltid, men om jeg tar ut nøkkelen og inn igjen, så kan den starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Oktober 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Begynn alltid en feilsøkingsprosess med å scanne bilen for eventuelle feilkoder. Om du finner noen, legg dem ut her, så kan jeg muligens hjelpe deg (har samme bilen selv). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg