Thebrills Skrevet Oktober 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Har nylig fått golfen min eu godkjent etter mye skruing og ombygging. Fikk skilt på mandag og levd lykkelig fram til i dag da bilen ble syk. Den startet fint opp men nekter å gå på tomgang. Prøvde å kjøre litt men med en gang jeg rører gass pedalen blir motorn kvælt. Slipper pedalen og motorn våkner men stopper med en gang. Har gått bra hele tiden men idag ville den ikke mer. Prøvde å tvinge den opp på høyt turtall men da ble eksosanlegget så varmt at det begynte å ryke under den så stoppet opp. Når jeg får den opp på turtall hører jeg turboen suse så tror ikke det er den. Så en liten olje lekkasje ved olje filteret som ikke har verdt der før. Noen som har vært borti dette før? Trenger hjelp til å få dette fikset. Dumpeventilen som er på bilde er ikke montert, dette var planen i helga men nå må motorn bli frisk først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Ofte er det greit å begynne med en diagnose, så ta det derfra. Opplys også hvilken motor du har (motorkode). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thebrills Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Motor koden er AGU. Skal ta en diagnose ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg