Mechanicus Skrevet Oktober 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Kjørelyset på min 1991 300 D Turbo har sviktet. Øvrige lys virker som de skal. Noen som kan fortelle hvor kjørelysreleet sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet Oktober 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Fungerer lyset i dashbordet? Det kan være lysbryteren som er gåen.. Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mechanicus Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Lyset i dashbordet fungerer. Jeg har Haynes Service and Repair Manual for denne modellen, men det står ingen ting om kjørelys der. Det er jo naturlig å begynne med releet, men da må jeg finne det først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet Oktober 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Jeg husker ikke hvor det sitter på disse, men vet at bryteren kan forårsake nærlyssvikt. Du har selvsagt sjekket sikringer? Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mechanicus Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Har sjekket sikringer og sikringsholder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mechanicus Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Har omsider funnet kjørelysreléet. Mercedes har plassert det på en plass ganske vanskelig å komme til: langt inne bak instrumentene og under elektronikken for utetemperaturmålingen. Det lønner seg å ta av rattet for å få plass til å arbeide. Kjørelysreléet har delnummer A 004 545 28 32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg