olds56 Skrevet Oktober 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2015 hvordan skal jeg ta ut dørlåsen på min polo dette er førerdør plutselig virket den ikke mer noen som har noe tips for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ta av trekket på døra, så skrur du ut skruan som holder dørlåsen er vel torks der. olds56 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2015 her har du oversikt over delene på døra di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds56 Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2015 tusen takk skal prøve dette i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg