Gå til innhold

Kolonne til Streetmeet i Larvik fredag 30.april

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by turbokano

kan få haik med kjelken min hen hvis du vill bullit..,;) sucker å kjøre alene:D

 

Hvis ikke han blir med, så hør med Barken kano, han er vel kanskje med, hvis han får fri fra kona :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey, dette høres trivelig ut. tror kanskje e henger meg på ved fian-svingen (nord for arendal).

dette fyller opp tunet og garasjen hjemme:

'91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min)

'76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens)

'65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens)

'94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens)

'86 BMW 320i (bror)

'74 Opel Commodore GSi Coupè (bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by frode79

heyhey, dette høres trivelig ut. tror kanskje e henger meg på ved fian-svingen (nord for arendal).

 

Gjør det! Vet ikke om vi tar en "pit-stop" der, hvis ikke så blåser jeg litt i hornet, ideet vi kjører forbi, så er det bare å henge seg på! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Axe-Stro

hmm, hadde vert digg dette...

Var bare snakk om dags/kveld/natt -tur da?

Heh, hvis ikke jeg får fixet bil må jeg nok smiske meg til 2 plasser i et baksete... hint hint - Viper/^integra^

:D

 

Hehe, jeg har dårlig med plass i baksete, da jeg er 1,90 lang, og fruen har kapra 2.pilot ;) Tviler på at du vil sitte baki merca, IKKE mye plass! Integraen er det ennå mindre plass i :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Axe-Stro

hmm, hadde vert digg dette...

Var bare snakk om dags/kveld/natt -tur da?

Heh, hvis ikke jeg får fixet bil må jeg nok smiske meg til 2 plasser i et baksete... hint hint - Viper/^integra^

:D

 

Dette er jo nå i orden det da.... jeg tar med meg fruen din oppover jeg så kommer du deg ned fra oslo... var det så?

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår