Gå til innhold

Kolonne til Streetmeet i Larvik fredag 30.april

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja... Vi slenger inn linken her og, for å "enlighten" våre gode venner som kommer i kolonne sørfra...

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=35491

 

Der vil dere ha kart over de forskjellige stedene som er verdt å notere seg i Larvik, og for å komme til Fokserød må man bare fortsette langs E-18 mot Sandefjord...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

arh helvete, jeg er ikke ferdig på jobb før kl 1930.

dere reiser 1800?

 

Ja, vi stikker kl 18.00. Kan ikke skaffe deg fri halvanne time?

Hvis ikke, så tar det vel ikke lange tiden for deg å fræse bort? ;) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

Jeg henger meg på ifra kragerø, kan noen ringe/sende meg en sms når kolonna er ved bomstasjonen på fylkesgrensa?

 

står da klar ved e18 og venter på bilene...

 

Joda, det må jo gå ann å få til! Send meg nr. i PM, så skal jeg sende en sms når vi er ved bomstasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det kommer noen tullinger fra vegvesenet og deler ut cd-mapper etc... De har en kampanje for ungdom (Bruk bilbelte blablabla..)

 

Kun et rykte hørt fra noen jeg kjenner som jobber i vegdirektoratet. Ellers er det jo bilbelte-kontroller 29 og 30.april over hele landet..

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

når reiser dere fra kr.sand?

 

hvilke biler blir med i kolonna? bare sånn at jeg veit hva jeg skal se etter osv...

 

Merca mi, kammerats Integra, Audi cupe, flertall volvoer, Sierra osv. Er faktisk ikke sikker på hvor mange som henger seg på. Og kanskje? Mr.Controll da, den klarer du vel å finne i køen tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Bruker alltid bilbelte..:D

 

 

Men det ser ut til at jeg stikker med også ja, henger med fra Fiane som avtalt. Tuter du no jævli når dere kjører forbi viper? Ca 19.15?;)

 

Det skal vi vet du! Vi prøver å nå det til rundt 19.15, kan ikke love noe. Til alle som skal være med fra Sørlandsparken, AVREISE bil 18.00! Møt opp med full tank 10 min. før! Så får vi samla alle troppene. Så er det bare håpe på litt bra vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår