Sverre E Olsen Skrevet Oktober 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Hei, kjøpte i dag på impuls kjøp Polk Audio MM571 5x7 ``til dørene på min Ford Mondeo. Noen som har testet disse? Generelt bra merke? Har 2 ledige utganger til høgtaler på forsterkeren i bilen, en Rockford fosgate Punch eller noe sånt. Eldre 4 kanals forsterker med separat bass kontroll. Spilleren er også en ny 2din Jvc med 4x 65 rms, burde det kansje holde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Hei, kjøpte i dag på impuls kjøp Polk Audio MM571 5x7 ``til dørene på min Ford Mondeo. Noen som har testet disse? Generelt bra merke? Har 2 ledige utganger til høgtaler på forsterkeren i bilen, en Rockford fosgate Punch eller noe sånt. Eldre 4 kanals forsterker med separat bass kontroll. Spilleren er også en ny 2din Jvc med 4x 65 rms, burde det kansje holde? Polk er generelt et bra merke ja. Koble dem til forsterkeren du, de 4x65 wattene i spilleren, må være maxwatt vel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ja var vist 30 rms, 65 watt, hva vill rms si enkeligt vs max watt?:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 RMS er kontinuerlig effekt, effekt over tid. Den riktige måten å måle på. Max watt en liten peak, en liten brøkdel av et hundredel sekund effekt om jeg kan si det på den måten. Max watt er uinteressant å vite egentlig. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Såpasd, hvorfor måleni eatt da enkeligt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Høres bedre ut ;) .. nei, jeg veit ikke. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Monterte dem i helga og er stoorfornnøyd! Anbefales! cossiemk1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg