Hoghead Skrevet Oktober 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Jeg skifta til vinterdekk på fruen sin bil idag. Klarte da å ødelegge gjengene på iallfall en av hjulboltenen.hvordan annet jeg ikke, men lell, 4 av 5er inntakt. Bolter har jeg nok av, men hva må til for å få nye gjenger? Bytte hjulnav? Beetle 2013 dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Ble gjengene på hjulboltene eller gjengene i navet ødelagt? Hvis gjengene i navet ble ødelagt, kan du gjøre at halvhjertet forsøk å friske opp gjengene, men det vil nesten garantert ikke holde. Anbefaler å bytte navet. Tips; Bruker du muttertrekker, kjøp piper med innebygd moment eller momentstaver. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Trur gjengene i navet rauk, fikk ikke inn siste bolten engang. Og ødela gjenger på to bolter. Har heldigvis boter an-mass... Men lell... SJekker litt med Møller imorra også :)Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg