JChE Skrevet Oktober 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Jeg har kjøpt en 3 år gammel Toyota hos Toyota Drammen, dette er et stykke unna der jeg bor. Bilen har fortsatt nybilgaranti og er kjøpt ny hos Toyota Drammen. Nå er det et par småting jeg skulle ha utbedret, som sannsynligvis er garantisaker. Kan jeg ta dette hos lokal Toyota-forhandler, eller må jeg til Drammen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Det kan du ta hos hvilken som helst Toyota forhandler. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Flott, var det jeg håpet på :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg