48IDA Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 ..at vi har fått ennå en VW-forhandler i Norge, men seriøst...de prisene, er de konkuransedyktige nå som alle har internett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 De skal vist være det... men jeg kjenner igjen et luftslott når jeg ser det.... bestiller selv.... så slipper jeg lure... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Det er nok best det ja, jeg for min del skal ikke bestille så mye at det gjør noe, ikke ennå ihvertfall - det er fali det. Hvor blir neste ****? Zita? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Neste blir på *****kroa ....dvs andre siden av E18.... Er du i siget på go motoren nå eller??? Bar inn de første delene av 2,2'n i går... kjellertrim... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Er litt i siget, men bare litt... :hello: Prøvde å få av svinghjulsbolten i går, men den ville ikke av med 50mm modifisert pipe. Så jeg håper Erik bestiller en 47,6mm - et eller annet " i dag. Mangler kam, så er det klart til montering..., eller mangler og mangler. Lurer litt på om jeg må gå for en Fk89 som alle dere andre, hvis ikke så blir det kanskje Fk98 eller AC et eller annet som ligner Fk89 - man tager vad man haver (råd til). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Har ikke morten en sur FK 89 liggende.... husker han klaget på den kammen... funket vist ikke på tomgang.... men det er klart han hadde ikke 48 IDA heller.... min funker supert... KJEMPE kam... tror jeg da... men hva vet jeg.... Høyere komp og mer ventiler... pluss lystgass?? Ser vi en ellver i det fjerne... plast ruter og 0 bensinvarmer... Pluss KASSE!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Vil ikke ha en sur fk da, vil ha en som er bitter.. Jeg har plastruter i hue jeg også, og bensinvarmer har jeg ikke hørt om en gang. Det er penga som bestemmer alt se.. Hva blir kompen på da? 15:1? Eller var det 13 et eller annet? Har tenkt litt på det myself, men det var de penga igjen. Jævlig synd at jeg aldri fikk prøvd ut den motoren i sommer så jeg hadde et utgangspunkt til neste år - begynner liksom på scratch igjen, men det er jeg vel ikke alene om så... Lystgass er gøy, det vil jeg også ha :) Lurer på om (husker ikke navnet) kjører en 2332 m. lystgass, og jeg tror han har en tier faktisk. Skal du kjøre uten kjøling neste år eller? Hvis du skal opp i komp, blir det vel kun racing uansett eller....amitotalywrong? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 nja... jeg er litt vinglete... på en side vil jeg ha en morsom gatebil... så da blir det 11/1 i komp og 45 halsringer... 44x37,5 ventiler og kjøling.... Men får jeg tak i en annen sommerbil så kan det bli 13.9/1 og 114 oktan race fuel 44x37,5 ventiler, 0 kjøling + plast i hue og ræva, 45 halsringer lystgass.... løpet ut liksom.... For å gi turbogutta noe motstand.... Men tror nok ikke jeg har råd til dette egentlig... gutta gjør jo kupp på kupp... babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Ja, det er en vanskelig verden! Jeg er akkurat som deg jeg, nå har jeg jo forsåvidt fått meg en gatebil, men jeg vil bruke ovalen på veien også...men det er vel kanskje å be om for mye. drunk Får ta det som det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Åååå. For noen luksusproblemer dere har gutter. Ha en bil til hvert sitt bruk. Det er det greieste. Det blir så mye kjøring til sommeren uansett, så bilene blir garantert brukt nok. Skal man være med blandt gutta så må man ofre. Hvis det ikke konverteres til turbo da kiddie Poblemet mitt er: Skal jeg kjøre 2044, 2332, 1915 eller super værst ;) Og i hvilken bil, oval, ghia eller 59'n? En ting er ihvertfall sikkert. Jeg er frelset, så å ta fra en bil daily-driver statusen koster meg ikke en 5'er... Ta'n helt ut. Man lever bare en gang. Og bilene er ikke akkurat dyre...så om det blir litt herpa driter vi i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Ser dere... nytter ikke å hamle opp med disse nådeløse ungkarene fra Jessheim....!! som ikke tar en femmer for å kappe opp bilen for bedre tider.... og som pløyer ned penger i motorer og turboer store som... som... de pleier å være. babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Helt riktig...uten kjærring og IDA`er kommer man ikke langt bonde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 ....eller kommer man lengre?? Det du SKULLE ha gjort Jee... det var å sette inn skuddsikker kasse i ovalen, mekka flipp karross og letta bunnplata med alu. I med versting versting motor og store stygge JayCee gassere... giga slicks under karrossen og spindelmounts foran... Og bevart utseendet som det var.... og kjørt lave 9 ere med lystgass... plenty det... og så tøft i forhold da??? Hadde ikke kosta deg mer en et par solgte motorer heller.... :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Også med en STOR empisticker i panna - livet er hærlig lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Er ikke ovalen i grei forfatning slik som den er da? Litt mer gufs i 1915 så er jo den på høyde med de beste i utlandet.:cocain: En flip-front ville jo bare ødelagt utseendet. Men spindel mounts foran kan jeg nesten garantere på 59'n. Blir det ikke en meter's høye wheelie's med frambremser, åker de fort av...det er et løfte. Hullborret forstilling uten tårn er allerede under konstrusjon. Ned i vekt. Alu i bunnplata dropper jeg intill videre. Da det står mye mer respekt av en gatebil....Alle forventer at en dragbil skal gå fort. Spørsmålet om Kjærring gidder jeg ikke svare på. Men jeg kan si det slik. Denne hobby'n har kostet meg 3 greie forhold. Og se på hvordan jeg går kledd :cool:...bruker ikke ei krone på meg selv... det hele er et spørsmål om satsing....og hva man vil her i livet. Jeg er jo stokk dum alacocaina ...og bruker hver eneste krone det jeg digger mest.....prioriteringssak. Men jeg må nok skjerpe meg nå. Gjøre ferdig noe av det jeg har begynnt på, isteden for hele tiden å kjøpe nytt. Blir litt sliten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.