kevinkletteng Skrevet Oktober 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Jeg lurer på hvilket oppsett folk kjører på eksos, har tenkt litt på å bare kjøre første og andre lyddemper og bare rør resten. Har noen andre gjort dette før? hvordan er lyden? Fin, høy, helt ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hva er du ute etter av lyd? Er det gjort noe annet med motor ift. effektøkning? Hvis du bare vil ha litt grommere lyd holder det å bytte ut bakre lyddemper. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevinkletteng Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Skal etterhvert montere gti kam og en litt bedre forgasser enn 2e2'en, men akkurat nå tenkter jeg mest lyd, ikke for høyt heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ergo, ingen vesentlig oppgradering, da står jeg fremdeles ved det første jeg skrev. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevinkletteng Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Ser den og takk for svar, men er fortsatt ute etter svar fra noen som har gjort dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Hvis du ikke kan ta imot tips fra andre enn de som har Golf 2 så foreslår jeg at du melder deg inn i VACN, definitivt flere som har Golf 2 der. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg