larry21 Skrevet Oktober 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Hei har en Avensis som lager en klakke lyd når jeg svinger i lav fart, mot høyre som regel eller når jeg kjører vanlig. Saken er at det skjer bare en gang de første 5-10m jeg har kjørt,fra jeg starter bilen. Noen som vet hva det kan være? Føler det kan vibrere eller at det beveger seg litt i bremsepedalen eller gasspedalen når lyden kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Kan være tørt fjærbeinslager. Den kan lage lyder. Få noen til å svinge på rattet mens du holder hånda på fjæra. Da bilen står i ro. Om du kjenner lyden mens du svinger på rattet er det lageret som bør byttes. Du vil kjenne at fjæra ikke går lett, men vil holde igjen og nappe litt. Kan også være drivknuta, men da vil lyden være der hele tiden da du svinger til høyre. Ikke bare de første meterne. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg