MrControl Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 hva er prisene på schmidt felger og hvem forhandler dette i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 dette er er dansk side da men de tar bare 700 kr i frakt per felgpakke og du kan trekke ifra 25% dansk moms og legge til 24% norsk moms http://www.daekimporten.dk Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 hmm okey.. koster såppass ja.. hvordan er kvaliteten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 er vel noe av det beste man får til gatebruk Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Schmidt = respekt :D /me har 3delte ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 på hva slags bil har du schmidt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 forresten.. hvordan funker det med momsen, hvis jeg vil sette på felgene der nede, slipper jeg da den danske momsen og? vet jeg må betale den norske momsen om jeg fortoller felgene, men er det noen måte og slippe begge momsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Jeg skaffer schmidt-felger. Se på http://www.rieger-tuning.de og velg den tyske versjonen av siden. Klikk på "felgen" og der finner du bl.a. schmidt. Finner du noen du liker, så kan jeg finne pris til deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by MrControl på hva slags bil har du schmidt? På duploen min såklart ;) ©Kid-A Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 ja det er jo den 18" vn line i dim 18x10 og 9" framme. hvor mye kan du skaffe den for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg