Jens-Kristian Granberg Skrevet November 2, 2015 Rapporter Share Skrevet November 2, 2015 Hei! Er på utsikt etter en Volvo v50, lurer på om 1.6 literen er noe å anbefale . Tar gjerne imot svar og tips osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 2, 2015 Rapporter Share Skrevet November 2, 2015 Spørs hva du skal bruke bilen til :) Er du alene og/eller har ingen krav til akselerasjon så er det en helt grei motor. Har du fler i bilen, drar henger og evt tungt lass i bilen så kan motoren fort bli litt for liten. Som igjen fører til høyt forbruk (må jobbe mer) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savagexs Skrevet November 2, 2015 Rapporter Share Skrevet November 2, 2015 Hei. Jeg kjøpte V50 08 mod med 1,6d motor som førstebil. Er helt grei og har hatt henger med snøscooter bakpå som også går helt fint, men er jo ikke veldig mye til overs med lass bakpå men går helt fint. Med bare meg eller 4 i bilen til hyttetur er den veldig grei synes nå jeg Hvis du tenker på bensin motoren så valgte jeg vekk det motoralternativet da jeg tror det blir for lite. Blir ganske mye mindre dreiemoment med bensin, og dreiemoment er ganske viktig i mine øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg