Andro Skrevet November 3, 2015 Rapporter Share Skrevet November 3, 2015 Virkelig problemer med 4wd. Skifta diffklokke foran men fortsatt det samme. Bilen går normalt med 2wd setter bilen i 4wd å går ekstremt tungt fremover å en rar durelyd kommer i bilen. Tar inn clutch å bilen triller ikke en meter. Noen ideer??? Hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Er det noe form for senter diff på disse bilene? Sitter den isåfall i fordelings kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Kjenner ikke 4WD systemet til Suzuki, er sperr på når 4WD er på? I såfall, har du lik dekkstørrelse foran og bak? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Er ikke noe spes sperre på denne. Og ble plutselig slik i sommer etter å ha dratt opp en båt. Lik dekk dim foran å bak ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Er du 100% sikker på at ny diff foran har nøyaktig samme utveksling som den gamle? Har forstått det som om det finnes flere typer til disse. Forskjellig hastighet foran og bak vil gi slike problemer som du beskriver. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Det er som det sies, ikke senterdiff på disse.. Her er det go gammal 4wd som bryter ved kjøring. Og svinging på asfalt feks må unngås. Og ang frontdiffen din, er du sikker på at du satt på en med lik utveksling? Her er det MANGE typer! Nytter ikke å finne en brukt fra en "lik" bil med samme motor bare.. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Bilen var jo sånn før jeg skiftet front diff. Derfor dette ble gjort. Suzuki verksted trodde det var front diffen. Men bil fortsatt helt lik som før. Rart ingen har vært borti lign før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 5, 2015 Rapporter Share Skrevet November 5, 2015 Mener jeg har nevnt der før, men jeg har også vært borti det du beskriver, og da var det også frontdiffen. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2015 Ok. Var ikke front diffen denne gangen. Men kan det da være noe annet enn fordelings kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2015 Hvor finner jeg tallet på frontdiff som forteller meg om utveksling?? Den ene jeg har står det f8.54j mens den andre står det d22.54j?? Har dette noe med utveksling? Ell bare noe anna tull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet November 6, 2015 Rapporter Share Skrevet November 6, 2015 Aner ikke. Enkleste er å ha chassisnummeret på begge biler Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2015 Jeg har desverre ikke chassinr til delebilen. Andre måter å finne ut av dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg