Andro Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Hvor sitter senter diff på disse bilene? Sitter den i fordelings kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarN Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Jeg har en XL-7 og så vidt jeg vet har ikke denne senterdiff. Derfor man ikke skal ta u-sving på tørr asfalt med 4-hjulstrekk innkoblet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Det har jeg skjønt:-)skifta frontdiff nå/kardangklokke foran men bilen er fortsatt helt umulig i 4wd. Både høy å lav serie. Går ekstremt tungt å bare bryter å blir en merkelig durelyd når hastighet kommer over ti kmt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 4, 2015 Rapporter Share Skrevet November 4, 2015 Forskjell i dekk dim. foran og bak? Tom. ujevn slitasje på dekkene kan forårsake dette. Du skal heller ikke kjøre i 4x4 med mindre du trenger det. Det er fyfy og bruke 4x4 på tørr/våt asfalt! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2015 Ikke noe forskjell på dekk osv. Å tru meg. Noe er merkelig galt. Må være fordelings kasse?? Har skifta frontdiff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Desember 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2015 ser denne er gammel, men drister meg likevel med et svar. utvekslinga finner du ved å telle hvor mange omdreininger mellomakselen gjør hver gang hjulet gjør en omdreining... som flere har vært innom her så er det etn haug av utvekslinger til disse. om jeg skulle ha testa ut hvor problemet ligger her ville jeg ha løsna mellomakselen framover, hengt den opp under bilen i et tau eller kraftige strips og prøvd å kjøre litt framover i 4 høy og evt lav. kniper det fortsatt framover da så ligger feilen i fordelingskassa di...kniper det ikke ligger feilen i framdiffen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg