Gå til innhold

fra 1 din til 2 din haster!!

Ranger emnet

Audi4lifee

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bygd om fra 1 din til 2 din idag men får ikke midtkonsollen til å stemme helt... har lest at man må skjære litt.. hvor må man skjære? Fikk heller ikke plass til klima anlegget

Noen som har erfaring som kan gi meg tips? Haster veldig!!! Dette er en a4 b7 06 mod som hadde audi concert orginalt

Bil:

1: Audi 80 2,0

2: Audi 80 2,0E Quattro

3: Audi A4 1,6

4: Bmw 518i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha nye monteringsrammer. Om du må kappe eller ikke vet jeg ikke da jeg aldri har bygd om i en B7 noen gang.

Søk opp bilder på google og sammenlign 1-din vs 2-din så ser du forskjell på hvor klimaanlegget er plassert.

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta ramma og alt av knapper og kopp holdere er flytta over til 2 din ramma.klima blir plassert helt ned. Er bare at jeg mangler noen milli meter for å få midt konsoll inn. Når jeg sier midt konsoll så mener jeg den plastikken over håndbrekk, gir osv

Bil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke spilleren i gang...får ikke styrestrøm... så har egentlig bare jumpa ledning sånn at jeg kan bare prøve spilleren og må slå av spilleren selvom om nøkkel er ut av bilen. Den er jo grei egentlig fot da veit at at spiller fungerer og alt av høytaler funker :) men er liksom ikke strøm i styrestrøm... men så fort jeg kobler på audi consert spilleren så er alt som det skal være. Spiller kommer på med tenning på og slås av da den er av. Hva skal jeg gjøre da? Er tom for ideer. Trenger skikkelig hjelp!

Bil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

signalkabelen til forsterkeren fra baklyktene? Håper virkelig du mener remote kabelen. 

Jording til forsterkeren kan du hente fra sete belte som er under rumpedelen på sete. Bare husk å fjern lakk rundt gjengene på bilen og sett kabelskoen nærmest karosseriet.

Om det er remote du mener som signal kabel så kan du hente den fra spilleren. Jeg er 99% sikker at du har en remote eller en annen +12V utgang fra spilleren du kan bruke. Bruk et multimeter og finn en kabel som gir +12V da du skrur på tenning

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider