Tor Robert Skrevet November 8, 2015 Rapporter Share Skrevet November 8, 2015 Hei. Jeg skal ha ekstra Ryggelys på min caddy 05. Led lamper på 18W per stk. Jeg ønsker og ha egen bryter på dem, sånn at jeg kan bruke den når jeg selv vil, derfor jeg må komme meg til batteriet i motoren! Noen som veit åssen man får trekt strøm kabelen til batteriet?? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 8, 2015 Rapporter Share Skrevet November 8, 2015 Ta av deksel under pedalene. Da vil du se en kabel gjennomføring du kan bruke. Da kommer du også rett bak batteriet i motorrommet. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Robert Skrevet November 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2015 Himm, så ikke noe deksel under der, er bare "teppe" og matte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 8, 2015 Rapporter Share Skrevet November 8, 2015 Mente over pedalene, under ved rattet. Gikk litt fort i svingene :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg