Gå til innhold

Hvor streng er EU-kontroll?

Ranger emnet


Teo3201

Anbefalte innlegg

Hei, har en 1999 Mercedes Sprinter russebil som skal på vinterlagring, men den er ikke EU-godkjent. Tenkte å godkjenne denne i EU-kontroll før vi stuer den vekk, men den har noe småplukk. Litt dødgang på rattet, mangler ene skiltlyset bak og dieseltanken under er festet med en vanlig lastestropp i tillegg til den ene stålbjelken som skal være der. (Hørte med en tidligere mekaniker at lastestropptrikset var vanlig).

Lurte derfor på hvor streng de egentlig er på EU-kontroll? Kan de godkjenne noe som dette men si at vi burde fikse på det, eller burde vi sende bilen på rep før EU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår