golk killer Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Noen som har tatt å laget monovisker med bakluks viskeren?? Lett? funker det?? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Du kan vel bruke de fremviskeren, bare å bytte plass og sveise på en bit slik at den vil virke. Men det finnes poster om dette med tegninger osv. Men det er ikke lov uten godkjente papir.. Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Fiat Uno har original monovisker som passer og blir godkjent. Eneste mangelen er at ved vanlig fart og høy fart så stopper den der du stopper den, mens intervalen skal fungere ordentlig. En her som har fiksa det ferdig, jeg venter på fargene etter hvilke kabler som skal hvor. Koster deg 200-300kr hos huggern. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Takker, hørte at renault sin også passer!! men takk skal du ha!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by Precious Fiat Uno har original monovisker som passer og blir godkjent. Eneste mangelen er at ved vanlig fart og høy fart så stopper den der du stopper den, mens intervalen skal fungere ordentlig. En her som har fiksa det ferdig, jeg venter på fargene etter hvilke kabler som skal hvor. Koster deg 200-300kr hos huggern. Send meg gjerne en pm når du får vite hvem som skal kobles på hvem... Jeg mekka ikke å få kobla den slik så den stopper i "null" på lav og høy hastighet :rolleyes: Også gikk motoren min til helvete også... et klips datt ut, så må få mekka motoren og legge inn litt ekstra fett, eller gå og klepte meg en nye en på skroten. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg