Gå til innhold

Spilleren min skrur seg ikke på lenger! (Rockford)

Ranger emnet

joarek

Anbefalte innlegg

Har en Rockford Fosgate RFX9020, og etter at bilen har stått i hele vinter ute (uten bateri) så vil den ikke skru seg på lenger. Men bakgrunnbelysningen skrur seg på idet jeg setter display på plass! Har ikke noe med koblingene å gjøre, har testet spilleren i den andre bilen min og samme problemet der og. Er det noen som vet hva det kan være eller har noen teorier?:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..... Ikke mye hjelp å få der, prata med en dame over tlf, hu kom bare med standard spørsmål om sikringer osv, prøvde å forklare at jeg har prøvd en annen spiller på samme koblingene og den fungerte fint og at det var selve enheten som var problemet, men det var vel ikke så lett og forstå. Ikke det at det var noe feil med spørsmålene så der men det er vel bedre og si at man ikke vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joarek

Ja..... Ikke mye hjelp å få der, prata med en dame over tlf, hu kom bare med standard spørsmål om sikringer osv, prøvde å forklare at jeg har prøvd en annen spiller på samme koblingene og den fungerte fint og at det var selve enheten som var problemet, men det var vel ikke så lett og forstå. Ikke det at det var noe feil med spørsmålene så der men det er vel bedre og si at man ikke vet!

Ring bilradioservice da ? Det er de som har all serviceen på RF produkter.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en RFX 9220, regner med at det går ut på ca det samme. Det som er spess med min spiller iallfall, er at man må koble spilleren på batteriet og ACC. Hvis du bare kobler på ACC vil den lyse, men pga at den ikke er kobla på batteriet vil ikke flip-down'en eller spilleren forøvrig fungere. Men hvis den lyser, men ikke vil spille, kan det være problemet.

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er : Spilleren har fungert helt normalt, så røyk drivakslingene mine (buhu) så ble bilen min parkert for vinteren og har stått der siden til nå, i mellomtiden har bilen gått batteri og displayet har ligget i hanskerommet. Så jeg vet ikke om det kanskje har blitt for kaldt og rått men så vidt jeg vet så har det ikke vært såå kaldt. Ergo har jeg ikke gjort om på noen koblinger eller annet og alle sikringer er hele, både de på ledningene til spillerer (2 stk) og sikringen i selve sikringsboksen, spilleren er koblet utenom tenningen. Så jeg kan ikke skjønne hva som kan ha skjeddflushit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh? Jobber ingen damer hos AutoHifi da :) Det er ikke Bilradioservice du har snakket med da?

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var det nr jeg ringte, tulla litt med navnet bare. Fikk høre av en eller annen at det mulig kunne være kondens, men jeg har ikke peiling på om det kan være grunnen. Har ikke vært no spes fuktighet i bilen...

Ikke umulig det da..om bilen har stått...MEN...dette MÅ du få sjekka ut da...slik at du får fiksa det snarest...om ikke noen serviceverksted i nærheten av deg vil ta en snabbtitt på den...så burdte du kanskje sende den til Bilradioservice?

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider