Trondsen92 Skrevet November 22, 2015 Rapporter Share Skrevet November 22, 2015 Audi A4 B6 1.8tqa 2003 50% av sommeren og 100% av vinteren så blåset det kun max varmluft ut av høyre klimasone. Venstre side kan jeg regulere temperaturen normalt. Noen som vet hva det kan være / løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2015 Rapporter Share Skrevet November 22, 2015 Defekt spjeldmotor? Begynn med en diagnose. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Det bør vise i vagcom. Hører du merkelige lyder fra under dash? Temp flap servo er på venstre side under dash på førersiden. Den som styrer hvor luften skal er på venstre, passasjerside. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Syns jeg hører noe knirking i klimaanlegget i dashordet. Får vell starte med å lese feilkoder hvis jeg får tak i noe å lese med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ammaboy Skrevet Desember 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2015 Kan også være en defekt temperaturføler på høyre side. Da tror den at temperaturen er lav og vil prøve å få den opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2015 Hmm, mye må jeg ut med for noe som kan lese av feilkoder? http://www.ebay.com/itm/KKL-VAG-COM-409-1-OBD2-USB-Cable-Diagnostic-Scanner-For-Audi-VW-SEAT-Volkswagen-/281521672568?hash=item418bffd178:g:fuUAAOSwHnFV0aoc&item=281521672568&vxp=mtr vil en slik lese alt av feilkoder? Hadde en obd2 bluetooth leser jeg kjøpte på teknikkmagasinet, men leste kun få feilkoder, ikke airbag osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2015 Finner du noen nær deg her: http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Edit, ser du bor i Trømsø og da er det ingen nær deg. Ja, den i linken skal fungere på din bil da den har K2-protokoll. Can-bus kom litt senere. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2015 Programmet som følger med, er det godt nok til å lese av alt av feilkoder på bilen? Eller har du eventuelt link til en som kan lese av alt av feilkoder osv?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg