Trønder`n Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Hei. Kona har en 1,9 tdi 06 mod touran der esp lampa lyser konstant, både nede på bryteren og i dashbordet. ABS fungerer som den skal, noen som har noen ide om hva som kan være feil? Alle tips mottas med stor takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Start med en diagnose og se hva som kommer opp. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Lett googling fikk dette treffet her på forumet http://www.bilforumet.no/topic/294791-esp-lampe-lyser-konstant/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder`n Skrevet November 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Takk., lukter dyrt lang vei dette. Typisk at noe sånt skal skje no, har liksom ikke nok utgifter i fobindelse med jul å greier. :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Jeg hadde ESP, ABS og blinkende bremselysfeil på min ca halvt år, viste seg å være defekt ABS pumpe. Var en som fant ei brukt i Polen til 2500, og en kar til å bytte den for en liten høvding... Etterpå har bilen vært guille go, som de sier i heimtraktene nordpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Ikke ta sorgene på forskudd, for hvis ABS fungerer som vanlig er det mer nærliggende å tro at det er rattvinkel sensor isteden. Men som sagt, start med en diagnose. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder`n Skrevet November 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2015 Da må jeg bare spørre, hvor finner jeg den rattvinkelsensoren? Vet der mye skitt rundt ene abs sensoren etter at det ble hull i mansjetten , kan det ha noe med saken å gjøre el går det bare på abs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 25, 2015 Rapporter Share Skrevet November 25, 2015 Må av med rattet, men det er litt forskjellig om den sitter inne i blinklys/viskerarm modulen eller om den er løs på utsiden. Selvfølgelig kan det innvirke, men da syns jeg det er rart at ABS enda fungerer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg