Thebrills Skrevet November 24, 2015 Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Hei. Åndingslangen min har sprukket opp og driver å ser etter en ny men vanskelig å oppdrive. Motor er en 1.8 turbo AGU 150hk. BSbildeler har ikke, pratet med en på møller som ikke visste hva dette var.. (håpløst) Noen som veit hvor jeg kan få tak i dette? kan være brukt bare den er hel. lurer også på hva som skjer når denne slangen blir ødelagt. om det har noe å si på turbo trykk, fjusking osv da jeg har noen sånne problemer med bilen. Takk for alle svar, trenger hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 24, 2015 Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Møller har nok denne, bare be om å få snakke med en på delelageret. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg