Gå til innhold

Audi A1 som bybil

Ranger emnet

Rora95

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i 20-årene som sterkt vurderer å lease en Audi A1 1,2 /1,4 Sportback via jobben. Jeg vet at det er litt delte meninger om modellen, men etter å ha prøvekjørt så tror jeg den er passelig for en som meg. Jeg har sjeldent flere enn en passasjer, med tanke på at baksetene kan oppleves som trange. 

Det jeg lurer på er hvordan ståa er om Audi som merke? Jeg har tidligere hatt en Toyota Yaris som aldri hadde noen feil, men som ble byttet ut da 1,0 L ble for lite. Har nå en Peugeot 2002 modell som jeg absolutt ikke er fornøyd med, da den har mange feil som er tilbakevendende annenhver måned. 

Jeg har falt for A1, men hvordan er denne og Audi generelt sammenliknet med f.eks. Toyota Yaris og VW Golf som nybil? 
Setter pris på tilbakemeldinger fra dere med erfaring. Spekulasjoner trengs ikke cab.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi er gode biler. Jeg har vel nesten kun hatt Audi. Tidlig A4(x2), A6. En liten A3 og nå en nyere A4. Jeg er veldig fornøyd med Audi som merke. Spesielt min nye A4 er jeg veldig fornøyd med. God og sterk motor. Gode seter. Veldig rolig for å være diesel motor. Bra lydanlegg (standard versjon) og tøft utsende :) 

Hvordan en 1.2-1.4 liters motor er vet jeg ikke, men er jo også en liten bil. Så flytter jo på seg. Du er vel heller ikke den som må ha den største motoren tenker jeg. Så da er de små motorene greie. Fra A til B i sentrum er den helt super. Men er da du begynner å få full bil du vil merke at du har litt lite å gå på. 

Jeg vil tro du blir fornøyd med en A1. Gjør som meg. Stol på magefølelsen og ikke hva alle andre mener ;) Er du som skal ha bilen 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider