Gå til innhold

RS2 og LilleGud på Ruudskogen - s40 racing

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

kjøre kurs ?? tja... ca 50min med teori i løpet av dagen !!! RESTEN KJØRING !! - lunsj !

Værdt pengene ??? Hakke Betalt noe ! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

telenor spanderte i dag! :D Kjørte S40, Go kart og Crosscart !!!

og jeg må bare få lov til og si at de S40 gikk egentlig SINNSYKT bra ! :D (til at det bare er 160hk) Det er 1 stol inni. Dashbord. Dørtrekk.. og 20m med rør !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

her kan dere finne noen bilder ol.

Min Beste tid på ruudskogen i S40 blei : 1,16,395

Hva blei din RS2 ??

Her finner du noen bilder !

Min beste tid ble 1,13,2 :)

Og ja vi hadde det konge. Spesiellt på Go-kart kald asfalt og kalde dekk det gikk breit det. snurra oxo da :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sikkerhetsbriefing

- Komplett kjøreutstyr

- To heat med Volvo S40 Racing

- Crosscart

- Go kart-kjøring

- 75 minutters Mini Le Mans med Volvo S40-biler (Gruppen deles inn i lag. Det laget som har kjørt flest runder på 75 minutter har vunnet. Utrolig morsom øvelse, som også er glimrende team-building.)

- Pokaler

- Fotografering

- Lunsjbuffet

- Personforsikring

Dette er det som ingår i en slik dag. Man kan være inntil 28 personer. Vi var 20 eller 22.

Regner med ca 70,000 på en dag tenker jeg eller ca 3500/4000 p. pers

Vi snakker om lønn til 8 personer, mat og alt det andre

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte også på 1.13.2.

Vil bare si at dette var sinsykt morsomt.

Første gangen jeg kjører på bane. En annen ting var at de volvoene var vanvittig lettkjørte. Men jeg må si at jeg sikla fælt etter å prøve en av BMW´ene som sto borte ved høytrykkspyleren. Morro å prøvd med bakhjulsstrekk oxo....

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mykle

Kjørte også på 1.13.2.

Vil bare si at dette var sinsykt morsomt.

Første gangen jeg kjører på bane. En annen ting var at de volvoene var vanvittig lettkjørte. Men jeg må si at jeg sikla fælt etter å prøve en av BMW´ene som sto borte ved høytrykkspyleren. Morro å prøvd med bakhjulsstrekk oxo....

- Chris

Tro meg de BMW vil du ikke prøve det er antispin på de. Har hørt det fra folk som har prøvd de får ikke ut rompe i det heletatt. Men hadde ikke sagt nei viss jeg hadde fått lov.

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider