Gå til innhold

Bilder fra Motorshow 2004!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Modmach1

Tok du bilde av Impalaen i bakgrunn ? Jeg solgte min til Sarpsborg og den skulle bli ferdig til våren. Hvit med rødt interiør og astro supremes også...må være den...

Tror desverre ikke jeg har noe bilde av den...men du ser jo skiltnummeret gjennom ruta på Camaro'n!

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by craaash

Mye snadder der ja yummy

Er det noe motor i den batmobilen eller? batman

Det er visst en Ford 460 som er borret .030". Bilen er bygd på en 73' Lincoln Mark III. Tenk å kjøre den da:D

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70' Chevelle

Tror desverre ikke jeg har noe bilde av den...men du ser jo skiltnummeret gjennom ruta på Camaro'n!

Jeg hadde Y-6XX Ser ikke ut som denne har det..hmmm...snodig

PS: Var den Camaroen norsk?

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som eide den var norsk, ja. Spinning wheels og greier, hehe. Baksetet var byttet ut med 6x10" basser og en hissig forsterker. Og neonlys var det nok av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med han fyren jeg og. han bor på rygge!

den camaroen var RÅ!!! han betalte 45 k for felgene. liker egentlig ikke slike felger på amerikanere, men den generelle stilen på den camaroen fikk de til å passe veldig bra!

du vet den 426 hemi chargeren som var der? fyren som bygde den brukte 12 år på den! sto å glante på den i nesten en time!

har masse bilder fra showet, men har diverse problemer med å legge de ut (lang historie) så du den røde greenwood corvetten som stod ved corvette klubben?

jeg ankom i den. hadde jobbet med den fra 4 fredag ettermiddag til halv ni på lørdags morran! det er 1 av 2 i verden og har mellom 800 og 1000 gamper under panseret (fikk større kick av denne bilen en å kjøre hayabusa! det er ikke kødd engang!)

har masse bilder jeg kan sende deg av showet hvis du gidder å poste de for meg.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Impalaen er en av de Pål Hasselgren har hatt! Lys blå/turkis...

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider