Savannahbulls Skrevet Desember 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2015 Skulle skifte olje på rx7'n. Olja var grå, fylte på 4,5l olje lot den svive på tomgang i 2 min tømte ut 6,5l grå olje. Kan det være så enkelt som en pakning eller noe annet? Håper noen kan svare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huskybuilder Skrevet Mars 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2016 høres ut som toppakningen har gått.Har den gått varm noen gang?- stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Savannahbulls Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2016 Fins det topppakning på rotormotor? Jeg vet ikke om den har gått varm. Jeg kjøpte den i sep. Da hadde den stått ute i under presenning/skur i 2 år. Så håper pakningene bare er morkne å dårlig. Motoren skal ut i påsken så får vi åpne å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huskybuilder Skrevet Mars 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2016 haha! jeg burde ha lagt merke til "rx7'n" Men tenkte ikke på det når jeg leste det...Er ikke noe toppakning nei. Du har jo pakninger mellom hver "sylinder" Eller rotor er vel mer riktig og kalle det. Oljen er vel kun bakerst i motoren ved veivhuset kan man vel kalle det.Har du en turbo med vannkjøling så kan det være det, eller en oljekjøler med vannkjøler så kan den være.Har aldri jobbet på en rx7, så er litt på tynt vann her...Men noe svar er bedre enn intet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg