merterje Skrevet Desember 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2015 Jeg skal kjøre Molde - Oslo på tirsdag, og jeg lurer på om noen vet hvordan føret er på denne strekningen ? Veiene er E136 og E6 (sistnevnte fra Dombås og nedover). Jeg har hørt om dette med underkjølt regn etc.vet ikke helt men det er vel når det regner og regnet blir til is på veiene da det er minusgrader på bakken ? Noen med tips her ? Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2015 Her kan du sjekke SVV sine webkameraer: http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger/Webkamera Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merterje Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2015 Ja, jeg har benyttet web-kamara hos vegvesenet. En kan til en viss grad se hvordan føret er, men finner ikke noen skriv om veiforholdene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2015 Gjelder det veg- og trafikkmeldingens innhold, kan Statens vegvesen kontaktes på tlf. 175 Er kanskje feil henvendelse, men du kan jo prøve å ringe dem? Kanskje de klarer å sette sammen trafikk meldingene/kjøre forholdene fra A til B for deg. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2015 Da bruker du denne: http://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/Reiseinformasjon/Trafikkmeldinger Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg