marius242R Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Ønsker å kjøpe en Cerwin Vega 15" Stroker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Stroker 12 er også av interesse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Jeg kan høre borti gata her.. mye er du villig å gi ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Eg betaler bra vis den er bra stand.. men eg bor i Bergen, så eg ser helst at den selges i Beregensområdet, greit å se før man kjøper.. Originally posted by ivers Jeg kan høre borti gata her.. mye er du villig å gi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Vet om en 18" stroker.. Den kassa, den er sååå diiiiger den.. Værste beistet jeg noen gang har sett.. Den får du faen ikke plass til i en volvo stasjonsvogn engang.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Ønsker fremdeles å kjøpe.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg