Mondeo V6 Skrevet Desember 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2015 Monterer dab+ spiller i golfen. Bruker den orginaleantenna som Dab antenne.Noen som vet hvilken splitter jeg må ha ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2015 Jeg kan ikke tenke meg du får inn noe som helst signal. Det er en grunn til at DAB/DAB+ spillere har egen antenne inngang for DAB antenne Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Det er DAB+ spilleren som bestemmer hvilken splitter du må ha. Funker utmerket med en splitter som bruker originalantennen også slipper du den stygge antennen i frontruten. Splitter monteres i inngangen til DAB/DAB+ antennen på spiller og originalantenne kabel i splitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Prøvde også med overgang til orginalantenne men utenom byene fikk eg veldi dårlig, prøvde så med orginal vindusantennen så fulgte med spilleren, bedre signal, så kjøpte eg en vindusantenne av ett tysk merke, kostet 600 kr men ville aldri vurdert en annen antenne etter eg fikk den, bra signal uansett hvor eg her, slipper att signalet forsvinner med en gang en treffer en liten tunell(dem lengre tunnelene forsvinner signalet uansett). Mye klarere lyd og enda flere kanaler :-) montert den så den ikke er synleg så det er heller ikke noe problem :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Hadde original antenne fungerte helt smertefritt og like bra som en standard DAB antenne så hadde det heller fulgt med en splitter istedenfor en egen antenne. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Hos meg er det motsatt,problem med medfølgende antenne men totalt smertefritt med en splitter og original antenne. Folk får bruke det de mener er best... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Monteringsfeil, dårlig jording av forsterker, ledningsbrudd i antenne.. Funker FM antenna så kjør på, jeg legger meg ikke opp i det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2015 Ikke monteringsfeil men falt ut fra DAB nettet med vindusantenne. Med splitter en ny verden for meg,er for øvrig forsterker på splitter. Vil bare fram til at det finnes forskjellige muligheter,jeg skal for all del ikke legge meg oppi hva folk velger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siev Skrevet Januar 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2016 Fungerer det godt med splitter? mener å ha lest at det ikke fungerer med forsterkede antenner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg