tseierstad Skrevet Desember 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Har en Passat 2004 mod. bensin som lekker gulaktig væske. Hva slags væske kan dette være? (Nei, det har ikke vært en katt under bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Olje kan se gul ut i snøen. Ellers finnes det frostvæske som er gul, du må nesten opplyse HVOR under bilen det lekker. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tseierstad Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Har ikke klart å lokalisere hvor under motoren det lekker fra. Kan se ut som det lekker omtrent fra midten av motorrommet, litt til venstre. Trenger du mer informasjon enn dette? Er det ufarlig å kjøre videre og hva kan jeg ev. gjøre? Har et godt stykke å kjøre ned fra fjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tseierstad Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Tilleggsinformasjon. Jeg så noen få drypp på asfalt og på betongen i garasjen, der så den også gul ut. Den er tyntflytende og lukter ingen ting. Den setter igjen en gulfarge på fingrene som sitter godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Er det ufarlig å kjøre videre og hva kan jeg ev. gjøre? Har et godt stykke å kjøre ned fra fjellet. Du bør i alle fall sjekke veskenivåer før du kjører av gårde: - motorolje - automatkasse (?) - kjøleveske - servo styring - bremseveske tseierstad reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein mekker Skrevet Desember 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Gul automatolje brukes på passat hvis du har automat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tseierstad Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2015 Takk, men det er manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg