JosteinW Skrevet Januar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2016 Hei. Har fått mekanisk feil på ABS-ringen både framme og bak på venstre side på min Touran 1,9tdi 2007. Verkstedet sier jeg må bytte hjullager på begge hjul, men jeg lurer om det går an å komme til ringen og få rengjort den da jeg tror det kan være rust, bremsestøv og skitt som er årsaken. Jeg ser på bilder av nytt hjullager at det er ganske kompakt og lukket, noen som vet hvordan dette er? Er det mulig å komme til eller er alt bygget inn i lageret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2016 Er ikke ABS ringen en magnet ring som genererer pulser mot ABS sensoren da? Er vel ikke så mye å rengjøre da Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2016 Dette er et lukket lager så hvis du åpner det er det defekt. Eneste riktige her er å kjøpe nye lagre og bytte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JosteinW Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2016 Ok, det var det jeg ville vite. Og da går det vel heller ikke an å bytte bare den ringen...? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2016 Nei, naturlig nok ikke da den sitter inne i lageret. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg