Efini Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Hjelp..... http://community.webshots.com/album/51581584Pjgplk Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Det skall bli skikkelig digg når FF 2 kommer på kino. Det er jo helt konge biler som er med nå!!! Klarer nesten ikke og vente jeg....:dude: Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 noen som vet når den skal komme?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Nope.er ikke sikker nei.men tror jeg har hørt noe om august neste år.men det skall jeg ikke love. Uansett,det er lenge og vente!! :mad: :mad: Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Skal slippes i USA neste sommer.. kommer vel hit neste høst da? Gleder meg som en unge jeg :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Originally posted by RS2 noen som vet når den skal komme?? Release dates for Fast and the Furious 2, The (2003) USA 6 June 2003 Germany 7 August 2003 Belgium 3 September 2003 Netherlands 11 September 2003 :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 ROSA s2000 da...... gulp.... Den var eh.. litt spesiell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 håper ikke jeg var den eneste som kjente hevelsen? outch.. hooot.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Fristende og legge ferien til USA igjen til sommeren da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Ahh.. klar for FnF2 jah!!! Synd det er så "Lenge" til.... men har jo vinteren å bygge bil på så lenge! Hmm, litt spess med shock rosa bil da men... :D Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Tror det blir mye grelle farger på bilene i 2`eren... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Spessielle biler iaff... Et tips! :D Sjekk de andre bilde albumene under 'Entertainment'... I albumet "Me*"... lekker dame ;) eieren av albumet ellerno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 over dårlig plass med bur i bilen fordi man ikke får brukt baksetene: se på denne egoist-skylinen:D:D : Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Syns 1'ern var Johan; det kommer sikkert 2'ern til å være også. Alle bilene ser ut som om de hører til i et eller annet Barbie-kit til dattra mi. Kommer sikkert til å se den allikevel...zzzz Gone in 60sec derimot var kul. Her var det klassiske sportsbiler, ikke senka gubbebiler. OK det var å ta i litt. Jeg har respekt for Japse-biler. No flames, please............. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Originally posted by schnellfahrer944 Syns 1'ern var Johan; det kommer sikkert 2'ern til å være også. Alle bilene ser ut som om de hører til i et eller annet Barbie-kit til dattra mi. Kommer sikkert til å se den allikevel...zzzz Gone in 60sec derimot var kul. Her var det klassiske sportsbiler, ikke senka gubbebiler. OK det var å ta i litt. Jeg har respekt for Japse-biler. No flames, please............. Fullstendig enig!! :) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg