Gå til innhold

Impreza Bilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

drit fet bil. elsker dette kaross selv om jeg egentlig hater STV utgaven menmen..

Bildene er litt for mørke, men ellers grei og fin bakgrunn.

Som sagt, bilen er tøff, men min personlige mening er at de felgene du har ikke kler bilen... :( Anoreksia eiker:)

En slik bil skal ha STORE hvite FEITE eiker:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder også kikka jeg litt ekstra på det siste siden du syns det var best.

Uheldig med å kappe bittelittegrann av rompa på bilen, skulle hatt litt luft der.

Også kjefter jeg på deg fordi Kid-A kjefta på meg om dato/klokkeslette på bildene. It got to GO!

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten resampling (fjerne bildestøy, korrigére hvitbalansen, endre utsnitt, øke kontrast og ramme inn):

impreza.jpg

EDIT: Kanskje bildet hadde sett bedre ut med mere orange glød i seg? Jeg sitter og tenker at det er litt livløst, både resamplingen og spesielt originalen.

EDIT2: Du skulle absolutt hatt lysene på på dette bildet!

EDIT3: Noe slikt, kanskje?

impreza2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ellers var det helt greie bilder. Kritikk følger:

Felles: Bort med datomerkinga og på med lysa på bilen!

Nummer 1: Utrolig utsikt og dybde i bildet, men bakken og buskene til høyre forstyrrer. Kunne kanskje endret litt på utsnittet (slik jeg viste tidligere)? Bilen ser temmelig livløs ut i det iskalde fargemiljøet.

Nummer 2: Buskene til venstre forstyrrer, og så var det dette med fargene igjen...

Nummer 3: Elendig resizing, dette ødelgger mye. Bildet "gir" meg heller ingenting, det ser bare ut som et tilfeldig bilde av en bil som er parkert på siden av veien.

Nummer 4: Flott dybde og vinkel, men feil farger (iskaldt) og muligens noe kjedelig utsnitt? Fine reflekser i lakken; disse hjelper til med å fremheve bilens former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

...Ellers var det helt greie bilder. Kritikk følger:

Felles: Bort med datomerkinga og på med lysa på bilen!

Nummer 1: Utrolig utsikt og dybde i bildet, men bakken og buskene til høyre forstyrrer. Kunne kanskje endret litt på utsnittet (slik jeg viste tidligere)? Bilen ser temmelig livløs ut i det iskalde fargemiljøet.

Nummer 2: Buskene til venstre forstyrrer, og så var det dette med fargene igjen...

Nummer 3: Elendig resizing, dette ødelgger mye. Bildet "gir" meg heller ingenting, det ser bare ut som et tilfeldig bilde av en bil som er parkert på siden av veien.

Nummer 4: Flott dybde og vinkel, men feil farger (iskaldt) og muligens noe kjedelig utsnitt? Fine reflekser i lakken; disse hjelper til med å fremheve bilens former.

Er det noe du har klipt og lima inn fra Kid-A eller? :rolleyes:

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider