ZTerje Skrevet Januar 27, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2016 Hei Stemmer det at taklast er 0 kg, når bilen har glasstak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 27, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2016 Nja, det vet jeg ikke sikkert. Tillatt taklast står oppført i vognkort, hvis du mener det er feil så tar du kontakt med forhandler, de kan verifisere det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZTerje Skrevet Januar 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2016 Har søkt opp flere av disse reg.nr. på disse med glasstak. Og samtlige står oppført med 0 kg i vognkort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2016 .....om du fortsatt er usikker så ringer du inn til teknisk hos Honda Norge. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raskall Skrevet Januar 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2016 Min "nye" Volvo V70 fra 2001 stod også med 0 i tillatt taklast da jeg kjøpte den. Så jeg ringte vegvesenet. De sa at 0 er standard-verdien. Står det 0 så er det 75 kilo som gjelder. Spør meg ikke hvorfor de har begynt å gjøre det slik. Jeg spurte ikke dem heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2016 På min A4 B8 står det 90kg taklast i vognkortet Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg