Stave1989 Skrevet Januar 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2016 Spekulerer på å montere original subwoofer i min A4 B8 Avant 2009. Etter det jeg har forstått sitter denne i reservehjul-brønnen.Har funne den rette på Ebay til ikke så galen pris, men lurer på om noen har gjort dette før og kan fortelle meg om det innebærer mye arbeid? evt. om det må byttes forsterker eller om jeg kan bruke den som er der i dag ?Håper noen kan se seg tid til å svare meg om de har litt peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2016 Sånn for opplysningens del, den org. subwoofer'en er ikke noe å skryte opp i himmelen, så hvis du først skal montere noe ville jeg definitivt gått for uorg. isteden. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2016 Ikke noe særlig den altså.. Ønsker helst å ha skjult, som ikke tar opp noe av plassen i bagasjerommet. Derfor jeg var interessert i originalsuben. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2016 Har jo denne muligheten her da? http://transmedia.mystore3.no/products/audi-a4-b8-avant-basskasse3 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2016 Har vell landa på at det er best å montere uoriginal sub.Det beste i desse bilene er vell å bruke Line out converter for å få signal til en ny forsterker.Men jeg lurer på beste måten å få høytalersignal til en LOC uten å skade noen av de originale ledningene. Dersom det er mulig.A4B8 2009 Avant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg