kristoffer3110 Skrevet Februar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2016 Nå er det snart tid for at jeg skal ha min første bil på EU-kontroll her i Stavanger. Er det noen som har erfaringer med gode/dårlige verksted her som jeg bør se etter/styre unna? :) Og om det evt. er lurt å ta intervallservice i samme slengen, da det også nærmer seg. Har forresten VW, vil da merkeverksted som møller være lurt? Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2016 Møller kan VW best :) kristoffer3110 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2016 Er enig med Tkarslen Jeg bruker kun møller når bilen skal på Eu med mine biler. har ingen problemer Jeg skjønner ikke hva folk trur om merkeverksteder, Nå er det jo trygt å ta service og Eu på møller. Det er heller ikke dyrere, du kan jo fikse feilene selv, eller om du finner noen andre som gjør jobben billigere. Du må ikke fikse bilen der du tar Eu. Service er greit å få gjort med møller. kristoffer3110 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2016 Jeg bruker alltid NAF til periodisk kontroll. Har hatt gode erfaringer med det her i Oslo. Tidligere var det Ok å være med inne i hallen under kontroll. Det har de sluttet med, men får bli med inn når bilen er ferdig å får vist eventuelle mangler eller kommentarer mens den fortsatt står på bukken. Service tar jeg selv. kristoffer3110 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg