morganjuul Skrevet Februar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2016 Har en A4 1,6 bensin 2001. Etter EU kontroll fikk jeg "For høy avgass 0,7 ved forhøyet turtall " Jeg har byttet luftfilter, plugger og pluggledninger før kontrollen. Noen forslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2016 Bytt oljefilter olje. Mulig falsk luft dårlig LMM. Sjekk alle rør om det er noen hull, lekaskjer på noen av dem. Også mulig lambdasonden dårlig. Du kan jo ta en diagnose og se hva som kommer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morganjuul Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 Bytta LMM, olje og oljefilter. Klarer ikke å se noen lekkasjer.... Mekanikeren påpekte at jeg hadde hvit eksos, og når jeg sjekket så så jeg at det var minket på kjølevæske .... Men skal en ødelagt toppakning gi økt avgass ?? Ingen feilkoder ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morganjuul Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 .... Og fortsatt 0,7 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 Den vil gi får høy avgass om pakningen begynner å bli dårlig. Mulig du har overtrykk på motoren din. Er det noe merker i oljen? Du kan jo prøve å trykk teste motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg