Gå til innhold

Rust på Golf V

Ranger emnet

Mats VT

Anbefalte innlegg

Heisann

Vet at det er noen tråder på dette, men vil bare høre med dere:

- Har litt rust helt nederst på bakluken min, dekkes dette av 12 års gjennomrustningsgaranti?
- Har rust helt nederst i dørkarmen på førerdøren  (tydeligvis mange som har..), tror dere dette dekkes? 
- Rust på innsiden av bakdørene mine, i dørkarmene. 

Er forørvrig en Golf 2005 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg garantere deg nesten at du ikke får dekket dette.

Og det har litt med også at bilen begynner å trekke på åra, dermed blir det veldig mye slurv etter vert med vask vedlikehold.

Nå er jeg ikke sikker på hva service historikken på din bil er?

Dette har veldig mye å si på hva du kan få dekket på garanti.

Da er det snakk om veldig bra vedlikehold på bilen alle servicer er gjort ved møller, og dem har kontrollert bilen for rust da den har vert inne.

Om du bor på en plass der du ikke har tilgang til møller. Og et annet verksted har tatt vedlikehold på bilen, så skal dem innrapportere til møller.

feil mangel på karosseriet på bilen.

Så dem kan ta dette videre i vurdering,

Om lakken har fått noe form får skade steinsprutt så vil ikke det bli dekket,.

Eller dårlig med vask og renhold av lakken polering også om vinteren er dette viktig.

Du kan dra på møller og søke om få dette fikset du får enten ja eller nei.

Du kan få dekket deler av jobben og betale resten selv- det er mest normale løsningen dere kommer til å bli enig om.

Normalt vil dette bli dyrere, en å få et annet verksted til å fikse dette.

Nå har jeg fiksa veldig mange golfer som ikke har fått dekket sånt på garanti, også byttet kanaler.

Da det er billigere for eieren og få sånt fikset utafor møller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider