FBerg Skrevet Februar 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2016 Hei, jeg greide å kjøre på en stein sånn at bunnapanna sprakk(hull) Bilen er en Passat 1,8 20 V 2000 modell 3B Fikk tips om å løsne på traversen og heise opp motoren, noe som jeg har gjort. Har også løsna på hele bunnpanna, så den er løs. Men problemet er at jeg ikke får lirket bunnpanna over en slags brakett, i forkant av motoren. Jeg får jo ikke skyvet bunnpanna nok bakover pga girkassa. Denne braketten, ser veldig vanskelig og få skrudd ut, ser ut som den sitter på ac pumpa, Noen som skjønner hva jeg mener, evt har noen tips? Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2016 Er det braketten til pumpa. Den sitter bare med par lange skruer du løsne så er det bare å ta av braketten. Du kan løsne ac pumpen først da. Men det skal ikke verre nødvendig og ta den bort om alt er fri gjort rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBerg Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2016 Takker for svar! Ja det er nok braketten til pumpa. Men jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig å få ned bunnpanna uten å ta av denne. får liksom ikke dyttet bunnpanna lenger bakover. Jeg får heller ikke vridd den uten om denne braketten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FBerg Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2016 Noen tips til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2016 Har du tatt av fronten på bilen. Så du har plass? Du bruker jekken fra under siden til å løfte motoren litt opp så det blir klaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg