Lovemusikk Skrevet Februar 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2016 Hei Oppdaget etter at jeg herjet under bilen med å ta av og på plastbeskyttelsen under motor og skifte olje på bilen + slettet feilkoder på bilen, - at lysa mine lyser opp i lufta. Hva er jeg komt borti nå da? Føler? og evnt hvor sitter den ? Hvordan stiller en dei perfekt, forklart enkelt? På forhånd tusen takk. Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2016 Edit: Om du har xenon lys Du har vel en sensor på en av bære armene foran Se etter noe lignende dette: Enkel måte å justere lysa perfekt er å levere bilen til et verksted som har utstyr til å sjekke høyden på lysa Og nei, du blir ikke fattig av å gjøre det. Koster lite. Har selv fått det gratis, men så har jeg vært trofast kunde der Lovemusikk reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2016 Nå er det mange som tilbyr gratis justering av lys på bilen. Skal være 2 justeringsskrueren i hver ytterkant av lykten. Stå inntil en vegg så du ser lysbilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2016 Kjempe flott bilde. Da vet jeg hvor den er. Ja er to skruer men må ta det via dataen og så stille etterpå? Gratis? Hvor? Bor en halvtime nordom Bergen, Knarvik ca.. Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2016 Et lite tips til å stille lysene. Om du har en nabo eller en kompis med samme bil lykter. Så kan dere parkere noen meter fra en vegg, bruk den bilen med riktig lys merk av på vegen med tusjpenner eller noe, Merk et punkt der bilen sto. Så parkere du der bilen sto. Stiller lysene etter merket som er laget på veggen. Eller trur jeg NAF har brukt å gjøre dette. Du kan ringe litt rundt og høre med forskjellig plasser. Uansett så koster det ikke mange kr om det er kun justering. Lovemusikk reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2016 AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant Ja gå til et verksted er tingen. Lett for at alt kresjer.. Skulle stille da det ikke var nok mørkt så skrudde så mye at reflektor poppet utav begge festa/justeringene. Herjet med dette i regnvær og klarte og knekke begge festa som er oppe på Xenon mot reflektor. Tok ut lykta i går. 3 Skruer, to oppå og en i hjørnet oppi det hullet det var snakk om. Måtte ta ut den skruen i hjørnet ellers sperre den når du skal ha ut lykta. Løste og de 3 skruene oppå skjermen. Tok ikke av fronten eller løste den. Kom ikke til å trykke på plass reflektor så difor av med lykt. Kom ikke til alike vel. Så tok av glasset eller plastglasset som det faktisk er. Dette er limt så er vanskelig. Limte exenon med lynlim. Trykte på plass reflektoren i poppene til justeringene. Limte glasset med tec 7. Gikk seg til :-) Og lys på bilen igjen. Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg