resa47 Skrevet Februar 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2016 Er det noen som vet om det går an å deaktivere/koble ut frontlys spylerne til Octavia 2013 modell? De bruker uhorvelige mengder spylervæske hver gang jeg skal holde frontruta ren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2016 Regner med at du holder armen inne? Prøv heller med korte små trekk. Da vil du kun få spyleveske på vinduene Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2016 På min Octavia spyler den på lyktene hver 7.gang eller lignende uansett hvor lenge jeg holder inn armen. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2016 Har du xenon så er ikke dette lovlig. Du har ikke lov og fjerne dem eller deaktivere spyleren på lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaspo Skrevet Mars 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2016 Det er ikke lovlig nei. Men jeg har just deaktivert dette på en kamerat sin Octavia 1z siden han sine var knekt så var unødvendig at de gikk ut inntil han kjøper seg nye. men det kan gjøres gjennom vagcom eller lignende :) Selv brukte jeg OBD11 appen fra telefonen, som du koder med. Kan også endre intervall på de og hvor mye de skal spyle av gangen, så du kan for eksempel endre til at den skal spyle mindre. Siter Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2016 Problemet er om du blir stoppet, og dette ikke virker på xenon. Det vil bare føre med masse trøbbel. Du får med mangelapp på bilen fra kontrollplassen på dette. noe som ikke er så veldig nødvendig. Dette er bare dumhet og fjerne fra lyktene. Anbefale ikke å gjøre dette. Og heller ikke oppfordre andre til å gjøre dette, lell om du gjorde det Da er det bedre å gjør som både Tkarlsen og Grev1 forklarer. Hadde det vert på halogen lykter så kunne du gjort hva du ville med dem, revet dem av om du ville og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resa47 Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2016 Hei og takk for alle tilbakemeldingene. Jeg vet ikke om jeg har Xenon-lys. Hvordan sjekker jeg det? I tilfelle jeg har, så er det vel best å holde seg på den lovlige siden. Men å justere mengde og intervall slik Kaspo skriver kan vel ikke være ulovlig? Skal prøve først slik TKarlsen skriver, korte trekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2016 Her ser du forskjell på pærene og du har automatisk høydejustering på lyktene dine. pluss en ballast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Burns Skrevet Mars 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2016 Kan endre intervallet ja, med VCDS eller lignende. Eneste kravet er at dem spyler litt spylervæske på lyktene en gang iblant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mars 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2016 Sett bryteren på "0" når man spyler, fordi den spyler kun når hovedlyset står på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg