??? Skrevet Mars 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2016 A6 har parkeringssensor bak og nå er det ofte den bare gir en sammenhengende tone, lysere tone enn normalt, og om jeg tar den ut av revers og inn igjen er sensoren utkoblet. Er det noen som vet hva som gjør dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2016 Noen ganger er det så enkelt som å høre på hver sensor. De sender ut flere pulser i sekundet, og holder du øret nærme, Evt kjenner med fingertuppen. Vil du kjenne at pulsene slår. Dersom en eller flere ikke sender ut pulser er det sannsynlig at denne er defekt, evt. ledningsbrudd/kontakten frem til den sensoren. Så lenge du ikke har kjørt på noe. Det er mest sannsynlig det første som er feilen. Også fukt og værforhold kan også påvirke Control modulen , Om du ikke har tuklet med ledninger sikringer..? Du vil også finne feilen med å lese av feilkoder. Du kan prøve koble av sensoren og bytte plass se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
??? Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2016 Ser ut til det er sensor nummer to fra venstre som tuller. De andre ga signal på vanlig måt når jeg holdt hånden i fjoskjelloge avstander fra de. Blir litt skruing når jeg får tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2016 Da er det nok den som er på vei til å ta kvelden snart, mulig også dårlig kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
??? Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2016 Var ikke så lett å demontere som jeg trodde. Jeg fikk sprayet med elektroclean og etter et par feilslag etter det har den fungert som den skal igjen. Håper det forblir sånn;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg