kec Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Må bare spørre her også.Må montere inn alarm på bilen (BMW e-36),noen som vet om noen som jeg kan kjøpe av og som også monterer for en grei penge?Gjerne rundt Oslo omerådet,men også på hele Østlandet.... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Vi monterer for fra 4000,- og oppover. Avhengig av type og ekstrautstyr. Holder til i Tønsberg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 soundpressure får inn noen fete alarmer fra Pyle snart. jeg skal i hvertfall ha en sånn i bilen min. masse artige fuksjoner på den også, som turbo kjøler, starte bilen med fjernkontroll, styre alle elektriske vinduer, åpner dører +++++ har ikke lært meg å montere den enda da men.... Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 G. Myhren Mobildata Hasleveien 10 i Oslo Jeg fikk installert en Defa alarm der denne uken. 3.990 for alarm inkl. installasjon. Fjernkontrol koblet til sentallåsen. Bevegelses sensor 500 ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg