Kn0ffern Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Hei! Jeg er nødt til å kjøpe meg ny bil. Jeg har kjørt en Volvo v70 4wd som jeg har fått lånt av familien. Jeg er utrolig glad i å kjøre, og jeg får abstinenser hvis jeg ikke får kjørt hver dag. Derfor ønsker jeg en bil med mye kjøreglede. Jeg har prøvd å kjørt litt forskjellige volvoer men de faller ikke helt i smak, de føles litt for "tunge". Jeg vil helst finne en mellomting mellom praktisk, økonomisk, "kul" og gøy å kjøre. Det er ikke noen krav at det er 4wd, ønsker helst bakhjulstrekk men kan vurdere framhjulstrekk Et annet krav er at den ikke skal være vanskelig å fikse selv om man setter seg inn i det. Det har vært lønnsomt den tiden jeg hadde v70'en og ser på det som et pluss til en førstegangsbil. Budsjettet ligger på 70.000kr. Ønsker nøytrale svar, som er begrunnet. Mvh Otto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Hva med en Audi 100/S4, 2.2TQ? Godt quattro system, over 200hk. Kanskje ikke så økonomisk, men spørs jo på høyre foten din. Men det beste er lyden. Rekke5 motor med turbo Kn0ffern reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kn0ffern Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Takk for svar! Skal ta den til betraktning!:) Hva ville du ha svart om du skulle sett bort ifra 4wd da? Forhjulsdrift ville kanskje ikke passet mitt bruk da, med tanke på hvor jeg bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Jeg veit ikke hvor du bor så det kan jeg ikke svare på Men du mener RWD passer bedre enn FWD der du bor? Begrunn gjerne :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kn0ffern Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Neida, jeg mente at forhjulsdrift ville stått svakt oppover bakken der jeg bor om vinteren :P Firehjulsdrift ville selvfølgelig passet bra, men lurer på om du har gode alternativer som har bakhjulsdrift:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Har jo 3 serien til BMW da. Som f.eks denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72708771 Bare kjøp en med manuell gir :) Kn0ffern reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg