Gå til innhold

Audi A4 1.8T 2002 - K04 Turbo

Ranger emnet


Solbrekke

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min K03 turbo røyk i går kveld, og jeg har vurdert lenge og sette inn en K04 turbo i min Audi, så kan vel se det på den positive siden at turboen røyk...

 

Bilen min er per i dag software chipped fra BSR fra med stage 1, så fra 150hk til 190hk ca.

 

Har lest en del rundt og trenger litt hjelp, hvor er det da best og få kjøpt en K04 turbo som er bolt on, så den kan bare skrus rett på bilen. Og hva mer vil jeg nødvendigvis trenge?

 

Er det noen andre anbefaler jeg bør ta til meg? Alt av tips er en fordel her, kommer til og ta dette som ett lite projekt og få ordna litt på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår