bimmerhanzen Skrevet Mars 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2016 Hei! Som tittelen sier, har jeg oppkjøring om to dager, og jeg er ganske nervøs kjenner jeg... Noen som har tips og triks? :) Kjørelæreren min sier jeg er veldig flink til å kjøre og han tror jeg kommer til å bestå, men som sagt, jeg er veldig nervøs... Gjerne del din oppkjøring med meg :) -Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2016 Rikitg sittestilling er en god start. Sjekk speilene og se langt framover og til sidene i tillegg til alt det andre som su har lært. Feltskifte og på og avkjørsel fra motorvei ser jeg mange trøbler med... Det er lenge siden jeg tok lappen så jeg tør ikke si mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 28, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2016 Ha en god tone med kjøre læreren :) Snakk om alt og ingenting. Vis at du ikke er nervøs og at du kontrollerer det å kjøre en bil :) Juster sete og alle speil. Gjerne overdrevet sånn at kjørelæreren ser det Ellers er det bare å ta det pent. Ikke kjør for sakte heller, men ja. Kjør som du alltid har kjørt. Se i speil, se etter farer langs veien. Kjør ekstra forsiktig da det er folk langs veien eller bykjøring. Husk lys og blinklys. Stå klar på bremsen mot kryss. Husk høyre regelen osv osv :) Tut og kjør, lykke til :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhanzen Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2016 Imorgen er dagen der! Kjenner jeg får mer og mer nerver... Håper jeg står :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 29, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2016 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhanzen Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2016 Lykke til! takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhanzen Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2016 Jeg besto me glans! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Mars 30, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2016 Gratulerer! Og kjør forsiktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg