Gå til innhold

Suzuki xl7 spørsmål om lastekroker i bagasjerom

Ranger emnet

Ciol

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat kjøpt meg en xl7 05 mod. Har fått med en pose med alt som trengs for å montere lastekrokene i bagasjeroms gulvet. Bilen var tidligere regga som varebil. Mistenker at noe mangler til å feste dette. Noen som kan forklare det for meg? 

I posen fulgte det med noen aluskinner som det er tydelig at skal sitte i noe spor i isoporplata i gulvet. Videre festes krokene festes i disse skinnene.

Grunnen til min forundring er jo fordi det kan da ikke være at disse krokene kun skal festes i denne isoporplaten. tenker kanskje at det er noen underliggende skinne eller noe som mangler?

Flott om noen har noen tips. sikkert noen som ha bygd om til klasse B før?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en 2005mod.xl7 og har tenkt å bygge om fra 2 til 5 seter. har googlet litt rundt på nettet og de festene du leter etter er forsvunnet med den originale bunnen bak 2.seterad som er erstattet\ombygd med en ny plate, sannsynligvis for å få rommet stort nok til varebil.

Det er flere som nevner en bolt som må erstattes for å få godkjent som 5 seter. Denne fra et stag under bilen til feste for 2.seterad.

Er det noen som har bilde el. tegning på hvordan dette skal være originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! bilen min er godkjent med hvite skilter og hele sullamitten, men virker ikke som det er montert no fester for disse krokene. er vel bare en ting og gjøre og begynne demontering for videre innspeksjon. men om noen har noen tegninger så hadde vel det hjulpet mye ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider